Skip to main content

Museus oberts en el marc de la Magic Line SJD 2025

La Magic Line SJD és solidaritat, inclusió, festa, i també és cultura! Com cada any, pel fet de participar en la caminada solidària de Sant Joan de Déu, podreu gaudir, de franc, de diversos equipaments culturals i espais museogràfics. Preneu nota:

Per a aquests equipaments només haureu d’ensenyar el tubular de la Magic Line SJD 2025.

D’altra banda, també podreu visitar, des del 27 d’abril i fins al diumenge 11 de maig, el CaixaFòrum i el CosmoCaixa. A banda d’ensenyar el tubular, heu de reservar els tiquets al seu web amb uns codis promocionals que us facilitarem.

Tots aquests espais ofereixen una àmplia programació d’exposicions i activitats culturals i educatives per a tots els públics, així que aprofiteu! Compartiu les vostres fotos amb el tubular en els racons dels museus que més us hagin agradat amb el hashtag #MagicLineSJD!